Profesjonalni kierowcy

Zawieziemy gdzie trzeba

» Zdrowie

zdrowie

Czym jest detoks alkoholowy i na czym polega? Detoks, krótko mówiąc jest to nagłe odstawienie alkoholu przez osobę uzależnioną pod okiem terapeutów farmakologicznych lub psychologicznych. Leczenie odbywa się w poradniach leczenia uzależnień i trwa zwykle od 7 do 10 dni. Celem detoksu jest oczyszczanie organizmu z alkoholu i toksyn powstałych w wyniku jego spożywania. Jego początkowym etapem jest odtruwanie organizmu. Odtruwanie organizmu polega na podawaniu odpowiednich płynów, dzięki czemu możliwe jest zmniejszenie objawów, które zostały wywołane poprzez nagłe odstawienie alkoholu. Objawy, jakie mogą wystąpić to m.in. bóle głowy, drżenie, lęki, złe samopoczucie. Potrzebna jest do tego pomoc lekarzy. Każdy człowiek ma inny organizm i inaczej odczuwa odstawienie, więc do każdego trzeba podchodzić indywidualnie. Detoks nie jest ostatecznym etapem wyjścia z choroby. Po opuszczeniu szpitala udziela się porad i wskazówek. Pacjent poddawany jest także opiece terapeutycznej, a dalsze leczenie polega na podawaniu

EWA JUŚKIEWICZ ALKAMED

ul. Szadkowskiego 6/39
01-493 Warszawa
Województwo
Tel. 695030012

Gabinety kosmetyczne W każdym większym i mniejszym mieście znajduje się takie miejsce jak gabinet kosmetyczny, w którym możemy poddać się wielu zabiegom kosmetycznym, pielęgnującym lub ujędrniającym, a także manicure i pedicure, ostatnio modne makijaże na wszelkie okazje czy standardowa depilacja woskiem lub depilacja laserowa.  Te wszystkie rzeczy możemy wykonać w jednym miejscu, chociaż czasem znajdują się gabinety, które oferują po prostu pojedyncze usługi. Jedne zajmują się tylko makijażami i manicure i pedicure a inne tymi bardziej poważniejszym i inwazyjnymi zabiegami.  Aby wybrać najlepszy gabinet kosmetyczny najlepiej jest w najpierw iść  i dowiedzieć się jakie oferuje usługi oraz przeczytać opinie i zasięgnąć rad innych klientów. Warto sprawdzić czy personel ma ukończone odpowiednie kursy i szkoły, aby móc wykonywać dane zabiegi oraz jak sterylny jest gabinet i czy akcesoria są czyszczone regularnie i dezynfekowane. To gwarancja wysokiej jakości usług i późniejszych efektów i zadowolenia. Jeśli

"78 STUDIO" ANNA KĘPOWICZ
ARCYBISKUPA JERZEGO ABLEWICZA 15A/76