Profesjonalni kierowcy

Zawieziemy gdzie trzeba

» Zdrowie

zdrowie

Filozofia ducha a Joga Główną różnicą pomiędzy ćwiczeniami fizycznymi w stylach zachodnim a wschodnim, jest położenie w tych drugich, nacisku na rozwój duchowy. Medytacja, a zatem szeroko rozumiana JOGA jest newralgicznym punktem wszystkich, azjatyckich treningów. Podstawą takiej filozofii było uznanie, że ciało bez ducha nie istnieje, zatem na odwrót do przekonań europejskich, promujących pogląd: „W zdrowym ciele zdrowy duch\'”. Obserwując ludzi z obu tych postaw filozoficznych, a nie umniejszając wagi ćwiczeń fizycznych, łatwo można wywnioskować, po której stronie jest racja. Medytacja, proponowana przez jogę, jako główne założenie dla osiągnięcia równowagi życiowej, daje wyniki nieporównywalnie lepsze od największego nawet wysiłku fizycznego, bez wyciszania siebie samego w tle. Spokój, pogoda ducha, uśmiech, to właśnie widzimy na obliczach ludzi oddających się medytacji. Dzieje się tak dlatego, że wyciszenie samego siebie umożliwia życiodajnym siłom natury wniknięcie do naszego wnętrza, połączenie się

pl. Powstańców Śląskich 1
53-329 Wrocław
Tel. 664728882

Czym jest detoks alkoholowy i na czym polega? Detoks, krótko mówiąc jest to nagłe odstawienie alkoholu przez osobę uzależnioną pod okiem terapeutów farmakologicznych lub psychologicznych. Leczenie odbywa się w poradniach leczenia uzależnień i trwa zwykle od 7 do 10 dni. Celem detoksu jest oczyszczanie organizmu z alkoholu i toksyn powstałych w wyniku jego spożywania. Jego początkowym etapem jest odtruwanie organizmu. Odtruwanie organizmu polega na podawaniu odpowiednich płynów, dzięki czemu możliwe jest zmniejszenie objawów, które zostały wywołane poprzez nagłe odstawienie alkoholu. Objawy, jakie mogą wystąpić to m.in. bóle głowy, drżenie, lęki, złe samopoczucie. Potrzebna jest do tego pomoc lekarzy. Każdy człowiek ma inny organizm i inaczej odczuwa odstawienie, więc do każdego trzeba podchodzić indywidualnie. Detoks nie jest ostatecznym etapem wyjścia z choroby. Po opuszczeniu szpitala udziela się porad i wskazówek. Pacjent poddawany jest także opiece terapeutycznej, a dalsze leczenie polega na podawaniu

EWA JUŚKIEWICZ ALKAMED

ul. Szadkowskiego 6/39
01-493 Warszawa
Tel. 695030012

Niewiele osób lubi chodzić do lekarza. Nawet jeśli im nic nie jest i jest to zwykła, kontrolna wizyta, nadal może być dla nich niewygodna. W szczególności mężczyźni nie lubią chodzić do lekarza. Istnieją jednak pewne dolegliwości i problemy, z którymi należy udać się do urologa. Jeśli mężczyzna cierpi na ból jąder przez kilka tygodni, musi odwiedzić urologa. To samo dotyczy mężczyzn, którzy zauważyli jakiekolwiek guzki, mogą to być bowiem nowotwory jąder. Dobrą wiadomością jest to, że wcześnie wykryty rak jądra jest uleczalny. Jeśli mamy problemy z oddawaniem moczu, również powinniśmy się udać do urologa.W przypadku mężczyzn może się to bowiem wiązać z powiększeniem prostoty. Najczęściej taki problem pojawia się u starszych mężczyzn. Typowe leczenie obejmuje leki, które pomagają w pozbyciu się objawów lub zmniejszają prostatę. Ból podczas oddawania moczu na ogól jest związany z infekcją dróg moczowych, która również nie jest trudna do leczenia. Częste oddawanie moczu lub wizyty w toalecie to kolejny powód,

Specjalistyczna Praktyka Lekarska lek. med. Piotr Szulc

ul. Krucza 19/6